რუსული ენა
მასწავლებელი ნ.კიკნაძე
გაკვეთილის თემა
|
Квартира Нини
|
სწავლების საფეხური
|
7 კლასი
|
ინტეგრირებული საგანი
|
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
29
|
განსაკეთრებული მიდგომის საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა
|
0
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზანი
|
არსებული ცოდნის საფუძველზე მოსწავლეებმა შეძლონ მცირე ზომის ტექსტისა
და წინადადებების გაგიბა და მოცემულ თემატიკაზე ახალი წინადადების შედგენა.გაკვეთილი
ხელს შეუწყობს კითხვისა და დამოუკიდებელი აზროვნების უნარ–ჩვევების განვითარებას,ტექსტის
გაგებას
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები
|
უცხ.ს.I.12. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი
ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.ს.I.6. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარს.
უცხ.ს.I.15. მოსწავლეს
შეუძლია ასოების, სიტყვების, წინადადებების წერა.
უცხ.ს.I.22. მოსწავლე ფლობს
ელემენტარულ ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.I.30. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
|
თანმიმდებრობა
|
საორგანიზაციო საკითხები(2წუთი)
გამოწვევა.(5 წუთი).
გონებრივი იერიში:დაფაზე ვწერ სიტყვას Мебель- და
ვთხოვ მოსწავლეებს დაასახელონ სიტკვები,რომლებიც კავშირშია ამ სიტყვასთან(ასოციაციური
ბადე).
მოსწავლეებს წყვილებად ვაძლევ დავალებას-ამოიწერონ მდედრობითი,
მამრობითი და საშუალო სქესის არსებითი სახელები ტექსტიდან.(10 წუთი)
მოსწავლეები იყოფიან 5-6 კაციან
ჯგუფებად-ყველა ჯგუფს ეძლევა სხვადასხვა დავალება-1ჯგ.-Что стоит в гостиной?
2ჯგ.-Что стоит в комнате Нини?
3ჯგ.-Опишите спальню.
4ჯგ.-Опишите кабинет.
5ჯგ.-Что лежит на письменном столе?
კველა ჯგუფი ასრულებს დავალებას, შემდეგ ხდება მათ მიერ ოთახების აღწერა-ვამუშავებთ
ახალ სიტყვებს და ფრაზებს.ა.მასწავლებელი აკეთებს კომენტარს .მოსწავლეები პასუხობენ
.( 20 წუთი).
დავალების მიცემა-(5 წუთი)
ყველაფრის შეჯამება:მოსწავლეებთან
ერთად ვაფასებ გაკვეთილის მსვლელობას, მოსწავლეებს ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას.
|
შეფესება
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შედგენილი შეფასების რუბრიკით: ტექსტის გაანალიზება, არსებული
ცოდნის საფეძველზე ახალის გაგება-გააზრება და გამოყენება. დავალების შესრულება.
|
საგანმანათლებლო რესურსები
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა,კომპიუტერი,პროექტორი.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий