გაკვეთილის გეგმა


                                                                           რუსული ენა
                                                                                 მასწავლებელი ნ.კიკნაძე
გაკვეთილის თემა
Квартира Нини
სწავლების საფეხური
7 კლასი
ინტეგრირებული საგანი

მოსწავლეთა რაოდენობა
29
განსაკეთრებული მიდგომის საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა
0
გაკვეთილის სასწავლო მიზანი
არსებული ცოდნის საფუძველზე მოსწავლეებმა შეძლონ მცირე ზომის ტექსტისა და წინადადებების გაგიბა და მოცემულ თემატიკაზე ახალი წინადადების შედგენა.გაკვეთილი ხელს შეუწყობს კითხვისა და დამოუკიდებელი აზროვნების უნარ–ჩვევების განვითარებას,ტექსტის გაგებას
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები
უცხ.ს.I.12. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
უცხ.ს.I.6. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარს.
უცხ.ს.I.15. მოსწავლეს შეუძლია ასოების, სიტყვების, წინადადებების წერა.
უცხ.ს.I.22. მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.I.30. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.

თანმიმდებრობა
საორგანიზაციო საკითხები(2წუთი)

გამოწვევა.(5 წუთი).

გონებრივი იერიში:დაფაზე ვწერ სიტყვას Мебель- და ვთხოვ მოსწავლეებს დაასახელონ სიტკვები,რომლებიც კავშირშია ამ სიტყვასთან(ასოციაციური ბადე).
   მოსწავლეებს  წყვილებად ვაძლევ დავალებას-ამოიწერონ მდედრობითი, მამრობითი და საშუალო სქესის არსებითი სახელები ტექსტიდან.(10 წუთი)
  მოსწავლეები იყოფიან 5-6 კაციან ჯგუფებად-ყველა ჯგუფს ეძლევა სხვადასხვა დავალება-1ჯგ.-Что стоит в гостиной?
2ჯგ.-Что стоит в комнате Нини?
3ჯგ.-Опишите спальню.
4ჯგ.-Опишите кабинет.
5ჯგ.-Что лежит на письменном столе?
კველა ჯგუფი ასრულებს დავალებას, შემდეგ ხდება მათ მიერ ოთახების აღწერა-ვამუშავებთ ახალ სიტყვებს და ფრაზებს.ა.მასწავლებელი აკეთებს კომენტარს .მოსწავლეები პასუხობენ .( 20 წუთი).
  დავალების მიცემა-(5 წუთი)
 ყველაფრის შეჯამება:მოსწავლეებთან ერთად ვაფასებ გაკვეთილის მსვლელობას, მოსწავლეებს ვაძლევ განმავითარებელ შეფასებას.
შეფესება
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შედგენილი  შეფასების რუბრიკით: ტექსტის გაანალიზება, არსებული ცოდნის საფეძველზე ახალის გაგება-გააზრება და გამოყენება. დავალების შესრულება.
საგანმანათლებლო რესურსები
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა,კომპიუტერი,პროექტორი.



Комментариев нет:

Отправить комментарий